جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۰۲
کد خبر: ۶۷۹۵۵
|
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۱
سردار حسين ساجدي نيا خبر داد:

کشف بيش از 100 تن داروي قاچاق در پايتخت

ماموران فرماندهي انتظامي تهران بزرگ روز گذشته با کشف محموله 100 تني داروي هاي قاچاق تعدادي از قاچاقچيان دارو را شناسايي و دستگير کردند.
به گزارش شهر به نقل از پايگاه خبري پليس،سردار حسين ساجدي نيا فرمانده انتظامي تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگاران از کشف محموله بزرگ داروهاي قاچاق در پايتخت خبر داد و در تشريح آن گفت:روز گذشته ماموران معاونت مبارزه با کالاي قاچاق پليس آگاهي تهران بزرگ،موفق شدند طي يک عمليات پيچيده پليسي محموله 100 تني داروي قاچاق را کشف و تعدادي از قاچاقچيان دارو را نيز دستگير کنند.
وي با بيان اينکه در اين عمليات خوشبختانه محموله داروها کشف و در اقدامي هماهنگ افرادي که در اين رابطه دخيل بودند دستگير شدند،اظهار داشت:مابقي اعضاي باند نيز شناسايي و دستگيري آنان در دستور کار قرار گرفت.

ساجدي نيا با تاکيد براينکه اين داروها اغلب داروهاي درماني مورد نياز بيماران و مردم است، تصريح کرد:در بين داروها مقادير قابل توجهي مکمل هاي غذايي،داروهاي نيروزا،لوازم آرايشي و بهداشتي نيز به چشم مي خورد.
رييس پليس پايتخت با بيان اينکه برخي از اين داروها توليد داخل بوده و به صورت احتکار و در شرايط غير استاندارد نگهداري مي شد،افزود:قاچاقچيان قصد داشتند اين داروها را در سطح کشور توزيع نمايند که خوشبختانه با اقدام ماموران ناکام مانده و دستگير شدند.

وي ياد آور شد:مقادير ديگري از اين داروها نيز خارجي بوده و از نظر قيمت بايد کارشناسي شود اما ارز قابل ملاحظه ايي صرف خريد و واردات اين داروها شده است.

فرمانده انتظامي تهران بزرگ،خاطرنشان کرد:به نظر مي رسد اغلب اين داروها غيراستاندارد وغير قابل استفاده براي مصرف کننده باشد که البته اين مهم مي بايست از سوي کارشناسان وزارت بهداشت و درمان مورد بررسي قرار گيرد.
نظر شما